Considerations To Know About وب مهر

Wiki Article

بر این اساس، علاوه بر مصاحبه‌ها و اظهارنظرهای علنی تعدادی از گروه‌ها و چهره‌های سیاسی، برخی مسئولان غیرمرتبط نیز وارد این موضوع می‌شود.

وي تاکيد کرد که ما مسير دستيابي کامل به تکنولوژي صلح آميز هسته اي را طي مي کنيم و فکر نمي کنيم که ميدان رقابت نظامي تسليحاتي مناسب افکار اسلامي ما باشد.

دهمین انتخابات ریاست جمهوری بدون شک می توانست نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب و سراسر افتخار انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران باشد. حضور حضرتعالی در عرصه انتخابات، نوجوانان و جوانان نسل سوم و چهارم پس از انقلاب را با آرمان های اصیل انقلاب آشنا کرد و با آن آشتی داد.

فایل نصب این اسکریپت رو هم اضافه شده تا دیگه نخواید دیتابیس رو آپلود کنید. این اسکریپت تست شده و ۱۰۰% کار میکنه ( دانلود در ادامه مطلب … )…

پدر ارجمند ما و فرزند خدوم و فداکار نهضت و ملت "هاشمی رفسنجانی" کسی است که به دلیل نقش بی بدیل و ماندگار خویش در همه عرصه های انقلاب در بیش از نیم قرن اخیر، بیشترین سهم را از این حملات و اقدامات مخالف با شرع و قانون و اخلاق داشته است.

وی در ادامه اظهار داشت: «من قبل از شهردار شدن آقای قالیباف به دنبال بازنشستگی بودم. من تاکید می کنم در حال حاظر مدیر عامل بهشت زهرا نیستم، اما عضو هیئت مدیره سازمان بهشت زهرا هستم، اگر قرار بود به خاطر این شایعات برکنار شوم از همه پست های خود برکنار می شدم در حالی که من الان عضو هیئت مدیره سازمان بهشت زهرا هستم و براساس درخواست قبلی بنده که الان در اختیار دکتر کرباسیان است.»

رضایی گفت: در انتخابات دهم ثابت کردیم که با اخلاق، متانت و رعایت تقوی می توان در انتخابات حضور پیدا کرد و بر روی مردم اثر گذاشت.

این نقطه خطرناكی است. لذا من از ایجاد هر نوع چالشی كه این القا رو در سطح

امروز رهبری این حركت توسط خود مردم در درون ایران انجام می‌شود. طبعاً ممكن است یكسری حركت‌های تندروانه یا كندروانه داشته باشند اما تردید ندارم همه مسائل در چارچوب منافع ملی تنظیم می‌شود.

نامه احمد صدر، عزت الله سحابی و ابراهيم يزدی، به مدير کل صندوق بين المللی پول

به گزارش پایگاه خبری شوشان، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با اشاره به اینکه با اتکا به وحدت و برادری می توان بیشتر به مردم خدمت صادقانه کرد گفت: با دعوی و درگیری هرگز نمی توان حقوق مردم را پیگیری کرد.

به هر حال برای آینده نظام امیدوارم که این اتفاق نیفتد ولی اگر ایشان از مقامات انتصابی اش عزل شود، گذشته آقای هاشمی نشان داده که ایشان به صورت واکنشی عمل نخواهد کرد.

افشای فشارهای پنهان به رئیس قوه قضائیه درباره دادگاه انتخابات

Hierdoor wordt de vertrouwelijkheid van gegevens/bericht, en verificatie codes, wat betekent dat hun verbindingen zullen worden waargenomen door een derde partij en uw gegevens veilig zijn.

Report this wiki page