5 Tips about طراحی وب سایت You Can Use Today

Wiki Article

در ادامه با تیمی کار آزموده و تجربه‌ای بالا در پروژه‌های مختلف، تمام سعی خود را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. رضایت مشتریان مهم‌ترین اصل برای مجموعه دات وب می‌باشد. از خدمات تیم دات وب می‌توان به طراحی وب‌سایت اختصاصی، طراحی اپلیکیشن و سئو سایت اشاره کرد.

با این انتخاب، این امکان را دارید که سایت کوچک خود را در آینده به سایتی بزرگ، نظیر یک فروشگاه چندمنظوره همراه با باشگاه مشتریان و ... تبدیل کنید چرا سایت اختصاصی؟

و آن چه به‌دست می‌آورند، در نهایت، یک عدم موفقیت بزرگ است. شما می‌توانید طراحی سایت خود را با قیمتی پایین و حتی رایگان!!! انجام دهید. ولی مطمئن باشید هیچ نتیجه مطلوبی از طراحی سایت خود نخواهید داشت.

تمرکز ویژه بر ارائه خدمات پشتیبانی و سرعت در عملکرد باعث شده طبق نظرسنجی‌ها تقریبا تمامی مشتریان در مورد پشتیبانی وب‌سایت‌های طراحی شده اعلام رضایت کامل نمایند که این موضوع افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود و ما را مصمم‌تر می‌نماید که پشتیبانی از خدمات ارائه شده را همواره جزو اولویت‌های اصلی خود قرار دهیم.

نبی عبدی نبی عبدی هستم مدیر آکادمی وبکیما، مدرس و محقق در حوزه راه‌اندازی انواع کسب‌وکارهای اینترنتی، میخوام بدونید که کار در حوزه اینترنت بسیار دوست داشتنیه! و دلم می‌خواد این احساس رو با شما عزیزان شریک باشم.

اینترنت؛ گرانی نقد، کیفیت نسیه! / هنوز از اعطای بسته اینترنت رایگان اپراتورها هم خبری نیست

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌شود مقاله فروشگاه اینترنتی چیست؟! را مطالعه بفرمایید.

در طراحی طراحی وب سایت سایت اختصاصی میتوانیم برای کسب و کارهای متنوع از ظاهرهای متنوع استفاده نماییم. زیرا از اسم این نوع برنامه نویسی کاملا مشخص است. طبق سلیقه شما تم و هسته سایت طراحی خواهد شد.

برای این منظور می توان از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کرد یا اینکه یک فریم ورک اختصاصی از صفر برنامه نویسی کرد. تصمیم اینکه این بخش از کدام مورد استفاده شود بیشتر به بحث هزینه ها و نیاز مشتری بر می گردد که بر اساس این فاکتور ها باید تصمیم گیری کرد.  

در این‌جا قصد داریم علت این تفاوت را توضیح دهیم اما در نهایت انتخاب را بر عهده شما می‌گذاریم. لازم به ذکر است در طراحی سایت کیفیت پشتیبانی به اندازه کیفیت انجام پروژه و حتی بیشتر اهمیت دارد و پشتیبانی خوب تنها توسط شرکت های با تجربه و سابقه بدرستی انجام می‌شود.

نظرات در “طراحی سایت چیست؟ چگونه می توان یک طراح سایت حرفه ای شد؟”

تارتار در واکنش به تهمت تبانی با پرسپولیس: توجه‌ای به حرف آدم‌های بیمار ندارم/ مربی استقلال: آقای ماجدی پرونده جعل چه شد؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خیلی از افرادی که به دنبال راه اندازی کسب طراحی سایت و کار اینترنتی هستند و یا کسانی تمایل به استفاده از دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار سنتی شان دارند این سوال را میپرسند که ساخت اینستاگرام یا طراحی وب سایت؟ کدامیک ما را به اهداف مان میرساند؟

Report this wiki page